05/15
1400

طنز اگر چه در ظاهر به خنده ميانجامد؛ اما در نهايت هدفي وراي خنده دارد. هدفي که شما آن را براي مخاطب مشخص خواهيد کرد و ممکن است معرفي برند و محصول، فرهنگسازي، آموزش، جذب مخاطب، فروش بالاتر و... باشد. استفاده از زبان طنز به دليل ماهيت منحصربه فردي که دارد، پيام شما را به گونهاي به مخاطب ميرساند که تا مدتها در ذهن او خواهد ماند و اين ويژگي، شما را متمايز خواهد کرد. بسياري از برندهاي مطرح دنيا در تبليغات خود به دنبال راهي هستند که حس مخاطب را درگير کرده و از اين راه در ذهن او حک شوند و قطعا طنز يکي از بهترينِ اين راههاست!
خدمات استودیو اصفان در این بخش شامل طنز مطبوعاتی، شعر طنز، نثر طنز، کوتاهنویسی طنز، داستان طنز، فتواستریپ،کاریکلماتور، فرانو، محتوای طنز ویژهی شبکههای اجتماعی، شب طنز، طنزخوانی، استندآپکمدی و تقویم طنز است.
تعاریف تخصصی:
فتواستريپ: چیدمانی طنزآمیز از عکس و معمولا همراه با ديالوگ طنز است که در فضای رسانهای مورد استقبال قرار میگیرد.
کاريکلماتور: يک جمله با بازي زباني رندانه است که معمولا تصاويري را در قالب کلمات بيان ميکند.
شعر فرانو:گونهاي از شعر طنز که به شعر سپيد نزديکتر است زيرا بدون وزن و موسيقي خاص، ولي داراي معني و زباني طنز است.
شب طنز: برنامهاي با محوريت طنز براساس موضوعي که شما به ما پيشنهاد خواهيد کرد. با توجه به دغدغههاي سازماني، فرهنگی، تبليغاتي، معرفي و... (شامل: طنزخواني، عکس طنز، استندآپ، مسابقه طنزنويسي، موسيقي طنز، نمايش طنز)
تقويم طنز: تقويمي متفاوت که هم ميتواند با جملات، شعر يا متن طنز تلفيق شود و هم ميتواند با توجه به برند و هدف شما، مناسبتهاي خاص و ويژهاي داشته باشد.